Logo Warcraft II: Tides of Darkness
Warcraft II: Tides of Darkness
Blizzard Entertainment Rok vydání: 1996 Velikost: 912.5MB Staženo: 220x OHODNOTIT HRU
Jedna hvězda pro špatnou, pět hvězd pro skvělou hru. Hodnoťte podle Vašeho nejlepšího uvážení. Děkuji za názor!
Aktuálně hra obdržela průměrné hodnocení: nehodnoceno
Dosud hodnotilo 0 uživatelů.
Uživ. hodnocení: žádné DOPLŇKY DO HRY
Zde na Smetišti her je plná verze hry s animovanými sekvencemi, které na většině konkurenčních webů nejsou.
Pohyb
Zastavení
Stavění
Pokročilé stavění
Pohyb
Těžba
Hlídkování
Útok
Požadovaný cheat se objeví po najetí kurzoru.
Aktivace cheatů
Stisknout ENTER
10k zl. 5k dřeva a ropy
glittering prizes
Odkryje mapu
on screen
Nesmrtelnost
it is a good day to die
Skok do další úrovně
unite the clans
Zrychlená stavba
make it so
Rychlá těžba dřeva
hatchet
Lepší technologie
deck me out
Laserová show
netprof
STÁHNOUT ZDARMA
Oblíbený nástupce neméně oblíbené strategie od Blizzardu navazuje tam, kde první díl skončil. Blackhand se ukázal jako neschopný vojevůdce a ještě neschopnější náčelník. Byl svržen a zabit Orgrimem Doomhammerem, novým náčelníkem klanu Blackrock. Tímto se pasoval na náčelníka Hordy. Jediného koho se obával byl Gul’dan, s nímž uzavřel spojenectví. Společně s obrovskou armádou orků a nemrvých téměř dobyli Silvermoon a také hlavní město Lordaeronu. Gul’dan byl však posedlý mocí, a tak v nevhodnou chvíli oslabuje svými jednotkami armádu, což bylo osudné pro Hordu a obsazení města Lordaeron. Orgrim sice muž proti muži porazil rytíře Lorda Anduina Lothara, ale Orkové - až na pár výjimek - byli zahnáni až do Černého močálu. Arcimág Khadgar uzavřel portál a Horda tak byla poražena.

Warcraft II byl spíše evolucí jedničky. Největší změny se odehrály v krásné SVGA pohádkové grafice, přibyly letecké a námořní jednotky, pro jejiž stavbu bylo nyní nutné těžit i ropu. Ohromný pokrok nastal i v CGI filmečcích doprovázejících příběh hry, které už jsou na mistrovské úrovni, jak jsme u Blizzardu zvyklí.

Jinak kdo by přece jen tuhle legendární hru neznal. Jedná se o klasickou RTS, která udávala v devadesátých letech trend. Ve hře se sbírají tři suroviny, stavíte budovy, jednotky a snažíte se porazit nepřítele - ti jsou buď orkové, nebo lidé, podle toho pro jakou stranu jste se rozhodli vy. Samotná singleplayerová kampaň je výživná. Nejedná se jen o skirmish, kdy je nutné porazit protivníka. Jsou i mise, kde je nutné se s omezeným počtem jednotek probít skrz nepřátelské území a podobně. Takže hra jednoho hráče je příjemně rozmanitá.

Hra nabízí také již zmíněný skirmish, kde si vytvoříte bitvu podle sebe a nebo multiplayer. Jako celek bych hru označil jako vybroušenější diamant prvního dílu. Je o něco hezčí, zábavnější a líp se hraje. Nezbývá než doporučit.
Sympatická fantasy grafika, tři suroviny, fantastické CGI filmečky, příběh.
Možnost označovat pouze devět jednotek.
9